måndag 31 maj 2010

Bröllopstårtor till Panduro

Tårtdummies till skyltfönster, täckta med sugarpaste. Dekorationerna är en blandning av sugarpaste, kristyr samt band och små kronor som inte är ätbara.
En hektisk helg har det varit med mycket tårtbak. Vår internetuppkoppling har dessutom brutit samman så jag har inte kunnat publicera... Nu är i alla fall tårtorna till Panduros skyltning klara och levererade. Det ska bli så spännande att se dem i fönstret :)

Jag kommer att lägga ut instruktioner på hur man gör de olika momenten i att täcka och dekorera tårtorna inom den närmsta tiden. Förhoppningsvis anpassat till nybörjare i tårtdekorering ;)

12 kommentarer:

  1. Hej Anna! Mycket fina tårtor. Ska absolut pallra mig i väg på lunchen och spana in dina kreationer. Vad trevligt att vi kunde ses förra helgen hemma hos Jocke. Vi får höras och ses snart igen! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Väldigt fina tårtor! Fina färger och lagom med dekorationer, eleganta och stilrena!

    SvaraRadera
  3. Superfina tårtor! Det kommer att se supersnyggt ut i skyltfönstren!

    SvaraRadera
  4. Åh, så fina de blev! Håller med Tove ;-) Förstår att du måste vänta med spänning tills de dyker upp i skyltfönstret =)

    SvaraRadera
  5. Jättefina! Vilka panduro kommer de att finnas på?

    /Anna

    SvaraRadera
  6. Tack, hörrni. En kommer att vara på Kungsgatan och en i Farsta om jag fattat rätt...

    SvaraRadera
  7. FAN va snygga dom är!! Hur länge blev du uppe i fredags? Kram Sara

    SvaraRadera
  8. Jättefina blev de! Hoppas Panduro-folket blir nöjda och vill anlita dig fler gånger ;) Jag ser fram emot beskrivningen på hur man gör.

    SvaraRadera
  9. På min panduro alltså ;-) De har jag visat bilder på mina tårtor för flera gånger. De har tyckt att det är jättekul! Spännande :-)

    SvaraRadera
  10. underbara och jätte fina tårtor!!

    SvaraRadera
  11. Va tjusiga dom blev! De kommer blir ett riktigt vackert skyltfönster med dom där!! ;)

    SvaraRadera
  12. Hi hi- jag gick förbi "mitt" Panduro idag, och minsann, där stod den! Jättefint :-) och väldigt roligt!

    SvaraRadera